1401-10-08 07:17
535
0
82745
در شورای اداری مطرح شد؛

تاکید استاندار گلستان به انجام وظیفه‌مندی‌ها در دستگاه‌های اجرایی/ ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب ممنوع

استاندار گلستان گفت:اگر ما وظایف خود را می‌دانستیم و به وظیفه خود عمل نکنیم مسئله مهسا امینی اتفاق نمی‌افتد و مباحث اجتماعی ما باید به صورت اجتماعی حل شود نه اینکه به مرحله انتظامی برسد.

به گزارش گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که پیشنهاد شده ایجاد پست کارشناس بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی است که می‌تواند به ارتقای بهره‌وری کمک کند و می‌توانیم از ظرفیت پست بلاتصدی در این زمینه استفاده کرد.

استاندار گلستان ادامه داد: اگر کشورها بهره‌وری دارند به واسطه نظام پرداخت است و این در حالی است که در سازمان‌ها ۹۰ درصد بار سازمان را ۱۰ درصد به دوش می‌کشند.

زنگانه بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف اتفاق نمی‌افتد مگر اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها رقم بخورد، دولت در ارز ترجیحی ورود پیدا کرد و باید شرایط پرداخت یارانه‌هایی که افرادی کم برخوردار جامعه کمتر از یارانه دولت بهره‌مند می‌شوند را تغییر داد.

این مقام مسئول بیان کرد: برای ۳۵ دستگاه ۲۷۵ وظیفه در نظر گرفته شده و همه دستگاه‌ها به وظایف خود آگاه هستند و برخی از افراد غایب دائمی ما در جلسات شورای برنامه‌ریزی و شورای اداری هستند، اداره کل ارشاد اسلامی ۲۲ وظیفه‌مندی دارد و اگر فرمانداری در جلسه حضور ندارد باید اعلام کند و به مصوبه ۸۲۰ تاکید داریم.

وی افزود: اگر ما وظایف خود را می‌دانستیم و به وظیفه خود عمل نکنیم مسئله مهسا امینی اتفاق نمی‌افتد و مباحث اجتماعی ما باید به صورت اجتماعی حل شود نه اینکه به مرحله انتظامی برسد.

این مقام مسئول افزود: اگر همه ما به تکالیف عمل می‌کردند شرایط ما اینگونه نبود و دشمن نمی‌توانست از ما سو استفاده کند، همانطور که در جشنواره شهید رجایی تجلیل می‌کنیم نگاهی به ته لیست خواهیم داشت و افرادی که ضعیف عمل کردند را تعویض خواهیم کرد.

زنگانه همچنین به عدم ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها به افراد که کشف حجاب کردند، تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که بی حجابی و کشف حجاب هنجار شود و این مسئله پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

 

 
 
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.